Kahdesta tuli entistä loistavampi yksi

Takaisin

Lumme Energia ja Loiste Sähkönmyynti yhdistivät toimintansa. Lumme Energiasta tuli entistä merkittävämpi valtakunnallinen energiayhtiö, joka tarjoaa asiakkaille uudenlaisia energiapalveluja nyt vahvistetuin voimin.

Yhdistyminen Loiste Sähkönmyynnin kanssa toteuttaa Lumme Energian strategiaa kasvaa vahvaksi valtakunnalliseksi, 500 000 asiakasta palvelevaksi yhtiöksi. Vatajankosken sähkönmyyntiliiketoiminta ostettiin vuonna 2020. Nyt yhdistyminen Loisteen kanssa teki Lumme Energiasta entistä valtakunnallisemman toimijan, joka tarjoaa energiapalvelua jo yli 300 000 asiakkaalle. Toiminta ulottuu kaikkialle Suomeen, nyt entistä vahvemmin myös Kainuuseen ja Lappiin. 

– Suurempi yksikkö antaa meille kilpailuetua ja paremmat mahdollisuudet menestyä kilpaillulla markkinalla. Meillä on vielä kasvunvaraa. Olemme edelleen aktiivisesti mukana energia-alalla tapahtuvassa yhdistymisbuumissa, kertoo Lumme Energian toimitusjohtaja Tapo Lehtoranta.

– Loiste Sähkönmyynti oli meille mieluinen kumppani. Maakunnallinen, suomalainen energiayhtiö, joka on tehnyt hyvää työtä asiakkaiden kanssa ja toimi samoilla arvoilla kuin mekin. Yhdistyminen antaa leveämmät hartiat palvella asiakkaitamme entistä paremmin.

Lumme_Loiste_logo

Mitä asiakkaat hyötyvät tästä?

- Meillä on tavoitteena tuottaa asiakkaillemme maan paras asiakaskokemus. Se tarkoittaa edullista, vastuullisesti tuotettua energiaa ja uudenlaisia energiapalveluja. Niiden tuottamiseen meillä on nyt erinomaiset mahdollisuudet; vahva asiantuntemus, hyvät kumppanit ja resurssit, kertoo Lumme Energian asiakaskokemusjohtaja Johanna Viskari.

Yhdessä tekeminen perustuu hyvään kumppanuusverkostoon, joka on mukana palvelujen tuottamisessa. Solarigon ansiosta asiakkaat saavat maan parasta asiantuntemusta omaavan kumppanin aurinkoenergian tuotantoon, niin kotona kuin yrityksissäkin. Energiajohtaja-asiantuntijapalvelu on tuonut monelle yritykselle kaivattua apua energiankäyttöön liittyvien ratkaisujen löytämisessä ja antanut yrityksille mahdollisuuden keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa.

– Tuotteiden ja palveluiden kehittäminen saa uudenlaista voimaa.  Energia-ala kehittyy valtavaa vauhtia. Kumppanuus ja uudet palvelut auttavat asiakkaitamme selviytymään arjesta joka päivä. Me olemme läsnä ja mukana siinä, kertoo Viskari.

– Vaikka asiat muuttuvat ympärillä, yksi asia ei muutu. Ihminen on aina tärkein, asuipa hän missä päin Suomea tahansa. Meidän on lunastettava asiakkaidemme luottamus joka päivä. Nyt meillä on siihen entistä paremmat mahdollisuudet.

Aiheeseen liittyvät kirjoitukset

09.06.2021 | Asiakkaana

Kuinka suuri ilmastoteko on ympäristöystävällinen sähkösopimus?

Ilmastonmuutos on karua todellisuutta ja keinot sen hillitsemiseksi tuntuvat joskus yksilötasolla rajallisilta. Yksilön valinnoilla on kuitenkin...

Vihreyttä lämmitykseen – pientaloille avustusta öljylämmityksestä luopumiseen

Pientalot voivat hakea tukea vaihtaessaan öljyn ekologisempaan lämmitysvaihtoehtoon. Maksimiavustus on 4 000 euroa. 

11.12.2020 | Kotona

Työt tulivat mukaan mökille

Yhä useampi on pidentänyt mökkiviikonloppuja kummastakin päästä tai siirtynyt kokonaan etätöihin luonnon helmaan mökille. Kesämökistä on tullut...